sobota, 28 czerwca 2014


SIEMANECZKO MORDECZKI !


tym razem z tej strony Psycho :D jesteście gotowi na kolejny ubaw - kolejne kłamstewko ? to powiem wam, żeby było zabawniej przedstawie wam ściemę tego samego Pana, ołłłł. Tylko tym razem ściemy są z przed kilku miesiecy i niestety nie do Rudej, aa do mnie! :D WIDAĆ, ŻE PAN K NICZEGO SIĘ NIE NAUCZYŁ ;CC a więc...
Kilka miesięcy temu poznaliśmy się w necie, na początek - przyjaźń, jednak z dnia na dzień uczucie po OBU stronach rosło ( takie zabawne nie sądzicie? :D ) Ojj, ale powiem wam, ze bajerować to on potrafi... chcecie przykład ? ;oo a no prosze !

"Cześć kochanie. Otworzyłem właśnie oczy i od razu Ty mi w głowie. Bo jakby inaczej :) Kotek, nawet sobie nie wyobrazasz jak bardzo Cię kocham. Jesteś cudowną kobietą ! Wspaniałą i NAJLEPSZĄ ! I na dodatek tylko moja. :* Chcę z Tobą żyć ! Być do końca swoich dni ! Kurwa... KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE! PONAD WSZYSTKO ! :* a teraz kochanie, chciałbym abyś się usmiechnela :*  żebyś ciągle się usmiechnela, cały dzień  :* życzę miłego dnia aniolku :*<3 "

no i jak tu się nie zakochać? Pan K taki współczujący, kochany, słodki, uczuciowy... MARZENIE PRAWDA?
no niestety szkoda, że cała postać pana K jest kłamstwem. Rozmowy przez telefon? wstydzi się :( Przyjazd, żeby się spotkać? Zawsze coś :( ALE KOCHANIE JA PRZYJADE ! - ahh, i jak tu nie wierzyć takiemu wspaniałemu człowiekowi? :(

___________________________________________________________________________________________________________
Ruda :
Cofam się myślami dwa lata wstecz... I wiecie co wam powiem?! Pan K nie zmienił taktyki. I to staje się nudne.. To jak oglądanie meczu Legi, która POTRAFI grać tylko z kontry. Takie porównanie mi się nasunęło, bo to jest do dupy, tak samo jak nasz Pan K! hehehe. Te same bajki wciskane każdej naiwnej dziewczynie, to przykre.. Żeby go troszkę upokożyć, macie tu kawałek rozmowy z przed kilku miesięcy, kiedy miał odwiedzić Psycho... K nie wiem sam o której będę. zostaję na cały weekend. w poniedziałek rano chyba wyjadę sobie na spokojnie. 21 mar, 19:39 Ruda To nawet lepiej bo nie wiem czy jutro sie wyrobie. 21 mar, 19:40 K okej. 21 mar, 19:41 Ruda A jak cos to jutro o ktorej bys mogł? 21 mar, 19:41 Moge zadzwonić? 21 mar, 19:42 K jutro z psycho mam się widzieć. ale jeszcze nie wiem o której dokładnie. Ruda Moge zadz? 21 mar, 19:42 K nie mogę teraz gadać bo nie jestem sam BAJKOPISARZ MYŚLAŁ, ŻE ZNÓW JEST GÓRĄ, I ŻE WIERZYMY WE WSZYSTKO CO MÓWI. upsssss...... troszkę się pomylił... DLATEGO SIĘ MŚCIMY. BUZIACZKI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz